PILATES MAMICA Z DOJENČKOM – Bcenter.si

Pilates mami @ dojenček

Pilates za mamico z dojenčkom je prilagojena, strokovno vodena poporodna vadba z elemen pilatesa, joge, stretchinga. Primerna je za vse mamice z dojenčki od 6. tedna starosti in poteka v dopoldanskem času. Zelo priporočljiva je za vse mamice, ki rade vadijo v  družbi svojega dojenčka in prijetne trenutke povežejo s koristnimi napotki za svoje in dojenčkovo telo.

Mamica bo z redno vadbo:

  • okrepila mišice trupa; trebušne, hrbtne, mišice medeničnega dna,
  • okrepila mišice rok, ramen, nog za lažjo nego svojega dojenčka,
  • izboljšala stabilnost sklepov,
  • olajšala ali preprečila bolečine v medenici in hrbtenici,
  • povrnila svojo telesno držo v pravilen anatomski položaj,
  • povečala svojo vitalnost in samozavest, pozitivno razpoloženje.

Dojenček bo z vadbo:

  • užival ob nežni glasbi in lahkotnem gibanju,
  • okrepil, povečal svojo odpornost,
  • ojačal vez s svojo mamico,
  • dobil vse, kar potrebuje, ob neposredni bližini svoje mamice.

Pedokinetika

Da otrok in družina rastete s pedokinetiko, to pomeni vstop v pogled na življenje  “out of the box”. 

Kot starši se srečate z razvojnimi procesi zavedanja, samoregulacije, aktivacije adaptativnih sposobnosti za izkoriščanje sprememb v konstruktivni smeri. Vašega otroka zato lahko prepuščate, saj ozavestite skrb, ljubezen in kaj je sploh potrebno in učinkovito.Človeku vračamo korenine: biti sam, sam s seboj,  delovati, sodelovati, čutiti, narediti po svoje, ustvarjati in si upati delati napake in padce, ko sem pripravljen, deliti.

Več info pod zavihek OSTALE DELAVNICE.

Trenutno za ta program zbiramo prijave.

SREDA
9.30  Pilates mami z dojenčkom

URNIK PILATES MAMI @ DOJENČEK

Mnenja

  • Telovadba mamice z dojencki je popolnoma izpolnila moja pricakovanja. Najbolj mi je bilo vsec, da smo mamice dejansko telovadile in bile aktivne, poleg tega je bilo zelo pomembno to, da so bili dojencki vedno pod nadzorom (tudi s tvojo pomocjo, Barbara) in starosti primerno "zaposleni". Skoda, da ni vadba zacela ze prej!
  • Zadovoljna sem, da sem šla na telovadbo, ker si doma ne vzamem dovolj časa za vadbo in krepitev mišic medeničnega dna. Všeč mi je tudi strokovno vodenje ter opozarjanje na morebitne napake, ki jih pri vadbi delam (pri "domači vadbi" je to nemogoče). Počutim se sigurno v to, da vaje izpeljem pravilno, saj se mi zdi izrednega pomena, da ne naredim svojemu telesu več škode kot koristi.
  • Telovadba mi je bila zelo všeč in res nimam kakšnih pripomb - predvsem moram pohvaliti vaje za trebuh - rezultati so hitro vidni, kar je mamicam po porodu vsekakor zelo pomembno. Všeč mi je bilo tudi vključevanje malih v telovadbo - Filip je zelo užival. Hvala ti za vse in lepo vroče poletje
  • Vadba v skupini Mamice z dojenčki je bila odlična. Skupina ni bila prevelika, tako da si se lahko osredotočila na nas in nam pomagala pri pravilni izvedbi vaj. Z vadbo sem hitreje okrepila predvsem ohlapne in raztegnjene trebušne mišice ter hkrati poskrbela za oblikovanje celotnega telesa. Všeč so mi bile vaje, ki sem jih delala s hčerko, saj sem jo tako izpostavila prvim gibalnim izkušnjam. pozitivno vplivala na najin odnos. Ugajale so mi tudi vaje, ki sem jih izvajala samostojno in pri katerih je hči le opazovala mene in svojo okolico. Vadba je pozitivno vplivala na obe in dodatno poglobila najin odnos. Le tako naprej!
  • Toplo priporocam. Blanka
  • Lep pozdrav, Helena in Martin
  • Lp, Katarina in Filip
  • Pozdravček, Nataša in Alja